100 ÉVES FOGADÓ
A szatymazi 100 éves fogadó teljes felújításon esett átt, amit egy egységes arculati brandnek is követnie kell. Nem beszélhetünk rebrandingről, mert nem a korábbi arculat újul meg, hiszen korábban sem volt a fogadónak tudatos arculata, brandingje.
Abszolút elventendő koncepció volt, hogy az új brand egy klasszikus értelemben vett fogadó stílusát hordozza sem az, hogy a vidéki farmhousehoz hasonlítson – ezzel szemben a megálmodott stílus legyen fiatalos, modern.
A kialakításban meghatározó elemek a logotípia, a színek és egy olyan embléma, ami sugallni tudja a modern vonalat és annak több felületen történő megjelenését. A logotípia, modern, klasszikus Antikva betűből lett megalkotva, amiben a 100-as felirat absztrakt módon jelenik meg az "éves" felirat mellett, mely modernitást is ad neki. Az embléma két részre osztott színben és formában. A formák jelentése két részre osztható, a kötött, megbízható párhuzamos, egyenesre, valamint a hullámos, szabad, laza, vidám jegyekre. Ahhoz, hogy egy arculat jól működjön, alkalmasnak kell lennie egy rendszer kialakításában és mindig azt következetesen kell használni.